środa, 31 grudnia 2014

21. Sylwestrowe paznokcie - granat i brokat


Dzisiaj, tak jak mówiłam wcześniej, paznokcie w stylu sylwestrowym. Postawiłam na granat z brokatem. Niestety przez to, że pogoda jest szarobura i już po 15 zaczęło robić się ciemno, więc zdjęcia znowu nie są najlepszej jakości... Do tego moja skórka przy palcu się jeszcze nie zagoiła, więc całość nie wygląda fajnie ;p.
Użyłam granatowego lakieru Rimmel 60 Seconds nr 850 Aye Aye Sailor. Do tego top coat z brokatem One nr 142. Na sam koniec potraktowałam paznokcie matującą emalią z Wibo i dokleiłam diamenciki :).





Lakier na zdjęciach wygląda jak czerń, a tak naprawdę jest to bardzo ciemny granat. Opisy lakierów możecie znaleźć tu: KLIK KLIK

Lecę się powoli szykować i zostawiam Was do soboty :). W następnej notce pokażę Wam naprawdę tani lakier, który ku mojemu zdziwieniu dał naprawdę świetny efekt :).



SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU KOCHANI!!!





 Rozdanie na okazjomania.blogspot.com

6 komentarzy:

  1. Ostatnio choruję na matowe paznokcie :D Mani bardzo mi się podoba!
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej ;) Również zostaję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :-) Dziękuję za Twój komentarz :-) Tak, to była Palmiarnia. Jesteś z Lubuskiego widzę. Ale czy z Zielonej Góry? Kurcze, ale fajnie, że poznaję kolejna blogerkę z Lubuskiego :-) Obserwuję, Kochana ;*
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo fajne, idealne na karnawał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne podobają mi się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię matowe paznokcie. ;] Wzorek świetny na karnawał.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.