czwartek, 21 maja 2015

47. Płytka do zdobień BP-L017

Hej!
Dzisiaj pokażę Wam płytkę do zdobień BP-L017 od Born Pretty Store. Płytka ma tematykę typowo letnią, wakacyjną. Znajdziemy na niej 22 wzory nawiązujące do wakacji :)




Płytka ma bardzo ciekawe wzorki. W poprzednim poście mogłyście zobaczyć odbity wzorek muszelek ;).
Kosztuje $5.99, ale wpisując kod KTSQ10 możecie mieć ją, jak i cały asortyment z działu nail art 10% taniej.
Bardzo spodobały mi się wzorki, jednak ciągle próbuję odbić je na paznokciach idealnie. Jak na razie wychodzi mi coś takiego:



Jeszcze ćwiczę, zobaczycie, za jakiś czas wstawię idealnie odbity stempelkowy manicure - ale musi mi najpierw wyjść :D


12 komentarzy:

  1. coraz bardziej podobaja m isie te płytki ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Super płytka też na nią poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, że stemple świetnie Ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow świetne wzory

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe, nigdy tego nie używałam ;)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna taka płytka! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ta płytka jest meeeeeega i choruję na nią :D super te wzorki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaa świetna, ja czekam na swoją :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wakacyjne pazurki :)) super uwielbiam takie kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. O, bardzo ładna ta płytka :) A stempelkami się nie przejmuj, wychodzi Ci dużo lepiej niż mnie, muszę ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.