niedziela, 20 września 2015

85. Fioletowe chińskie smoki

Hej!
Dzisiaj pokażę Wam paznokcie, które zrobiłam już jakiś czas temu. Odbiłam na nich wzorek z płytki od BPS w kształcie chińskiego smoka - trochę jasny wyszedł, ale trudno ;).
Lakiery, których użyłam:

  • Biały - Rimmel 60 Seconds nr 703 White Hot Love
  • Srebrny - H&M
  • Fioletowy - Rimmel 60 Seconds nr 605 Purple Reign


Dzisiaj tylko dwa zdjęcia, bo dosyć pochmurno było w dniu, gdy chciałam obfotografować ten mani. Co ja się nakombinowałam, naustawiałam aparat żeby cokolwiek wyszło! No ale coś tam jest :)



11 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.