sobota, 7 listopada 2015

99. Projekt u Terii - jesienne paznokcie

Hej!
Dzisiaj znowu na ostatnią chwilę, bo w ostatni dzień projektu :D.
Tematem tego tygodnia jest jesień. Co można zmalować na pazurach jesienią? Standardowo: liście, kasztany, deszcz, dynie... A ja postawiłam na sowy :)


Do mojego mani użyłam:
  • Naklejki wodne z sowami - BPS, nr BLE2229
  • Beżowy lakier - Rimmel 60 Seconds nr 500 Caramel Cupcake
  • Brązowy lakier - Eveline Mini Max nr 825
  • Złoty brokatowy lakier - Sally Hansen Salon Manicure Glided Lily
  • Złote kwadratowe ćwieki - Sklep Chiński :D


Dzisiaj tylko dwa zdjęcia, bo okropnie pochmurno jest i ciężko było je zrobić... Ale mam nadzieję, że coś widać :)





16 komentarzy:

  1. słodka sówka ;) fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sówki

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze :) Ładny kolor ma ten lakier brązowy Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie sówki, bardzo ładne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł z tymi sówkami <3 śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sowy na paznokciach ;) Są niesamowicie urocze ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Wyniki dziś wieczorem, trochę się spóźniam ale to nie moja wina - fizyka na poziomie akademickim pozdrawia -.-

      Usuń
  8. Świetne sówki.
    Towarzystwo kolorów całkiem jesienne, ale nie moje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.