niedziela, 1 maja 2016

119. Holo effect od BPS

Hej!
Tak jak pisałam wcześniej, dzisiaj pojawi się pyłek z Born Pretty Store



Słoiczek ma 2ml pyłku. Kosztuje $3.99, czyli, nie ukrywajmy - dosyć sporo. Znajdziecie go TU.
Ładnie prezentuje się na paznokciach. Można go używać zarówno do hybryd, jak i do zwykłego lakieru, wcierając go pędzelkiem wachlarzowym.


Tak wygląda na paznokciach, wtarłam go w lakier H&M Mint Green. Do tego biały lakier Rimmel 60 Seconds White Hot Love oraz srebrne kropeczki.



Jak widać, na środkowym paznokciu sypnęło mi się trochę za dużo tego pyłku, przez co wygląda bardziej chaotycznie ;). Można celowo uzyskać taki efekt, sypiąc właśnie tak dużo na paznokcie, albo wetrzeć dokładnie niewielką ilość, wtedy uzyskamy efekt tafli :).


Kod rabatowy do wpisania przy zamówieniu -10% KTSQ10



Muszę nadgonić z wpisami. Mam mnóstwo stylizacji paznokci, które tylko czekają w aparacie na umieszczenie ich na blogu ;)


13 komentarzy:

  1. MI bardziej się podoba jak jest go mniej, takie bardziej delikatny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt świetny :)

    zapraszam serdecznie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie to wygląda! :)
    Co do kodu chyba skorzystam.
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię ten efekt :)
    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie Ci wyszło :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem przyjemny ten pyłek ale podoba mi się w wersji minimalistycznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc, to nie do konca mi się spodobał :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.