piątek, 23 grudnia 2016

139. Świąteczne beżowe ze złotymi akcentami

Hej!
Już jutro Wigilia. Cały dzień szykuję ciasta, ciastka, a jeszcze czeka mnie zrobienie sałatki i pomalowanie paznokci :). W dzisiejszym wpisie zobaczycie paznokcie w świątecznym klimacie ze stempelkami, które nosiłam w tym tygodniu.


Jak widzicie, znowu mam troszkę krótsze paznokcie. O wiele bardziej wolę nosić długie, ale jeden mi się złamał i wolałam ściąć, nie chciało mi się po prostu znowu bawić się w przedłużanie go na formę ;).
Do mojego manicure użyłam:
  • Beżowy lakier - Avon Gel Finish Creme Brulee
  • Złoty lakier (stempelki) - Vipera Polka nr 67
  • Złoty brokatowy lakier - Venita Glamour nr G21
  • Złote gwiazdki - zestaw diamencików z Chińskiego Sklepu
  • Stemple - płytki Born Pretty Store: BPL-032 i BP-82


Podobają się? Starałam się uzyskać delikatny efekt, ale mam nadzieję, że choinki i śnieżynki są widoczne :).
Przepraszam za jakość zdjęć. Było strasznie pochmurno, gdy je wykonywałam, starałam się pokombinować, żeby wyszły ładne, jednak pełno na nich kurzu i ziarna.



Tak właśnie prezentuje się mój "przedgwiazdkowy" manicure :). Oczywiście kolejny w świątecznym klimacie (który zrobię jeszcze dziś lub jutro z rana) także zobaczycie na moim blogu w poniedziałek.

Zabieram się jeszcze za pakowanie ostatnich prezentów, a Wam życzę zdrowych, szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia oraz spełnienia wszystkich marzeń!!!

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się i to bardzo :D śliczne są te gwiazdki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne <3

    Wesołych Świąt :*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne! bardzo ładne połączenie kolorów :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, faktycznie uzyskałaś taki delikatny, elegancki efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.