sobota, 7 stycznia 2017

142. O Dresscloud słów kilka

Hej kochane!
Dzisiaj opowiem Wam o Dresscloud - stronce internetowej , którą od ponad dwóch lat jestem zachwycona.
Zanim jednak zacznę, chciałabym napisać odnośnie anonimków, "uwielbianych" przez wszystkich bloggerów i bloggerki. Mam włączoną moderację komentarzy dla starszych niż 3 dni postów, więc widzę je, zanim wyrażę zgodę na opublikowanie. Ja rozumiem, że nie każdemu musi się podobać to, co robię, każdy ma inny gust i może przecież wyrazić swoje zdanie, jednak coraz częściej pojawiające się komentarze, że kupuję paskudne (w oryginale było użyte inne słowo) lakiery, nie potrafię dopasować kolorów, wszystko co robię wygląda beznadziejnie i w ogóle jestem, cytując "tępą sztuką", nie są konstruktywną krytyką tylko zwykłym hejtem na moją osobę i przejawem tchórzostwa (no bo czemu z anonima?). Oczywiście znam swoją wartość i nie przejmuję się takimi komentarzami. Nie pozwalam ich publikować, przede wszystkim ze względu na niecenzuralne słowa. Trochę kultury w blogosferze, ludzie!



Wracając do tematu: część z Was zaciekawiła strona, o której wspomniałam w poprzedniej notce. Jest to Dresscloud - damska społeczność internetowa, miejsce, gdzie możemy wstawiać zdjęcia, podzielić się ciekawymi informacjami, opisami i recenzjami kosmetyków, pokazać, co nowego kupiłyśmy, czy po prostu poplotkować na Babble-Box czyli forum dla użytkowniczek portalu, zwanych Clouders.

Główną ideą stronki jest jednak zbieranie kryształków. Wstawiamy zdjęcia i dostajemy od innych użytkowniczek znaczki "Fajne" - podobnie jak lajki na FB. Kryształki możemy później zastawić i wylicytować SWOP - zestaw kosmetyków, akcesoriów lub innych fajnych rzeczy, który przychodzi do nas pocztą, pięknie zapakowany, pachnący i pełen próbek. Same decydujemy ile kryształków zastawimy w walce o SWOP. Jeśli nie wygramy, bo któraś z użytkowniczek nas przebije w ilości, nasze kryształki wracają na nasze konto i zbieramy dalej. Przez 2 lata udało mi się wygrać licytację kilku zestawów, między innymi:





Licytacja nic nas nie kosztuje, tylko kryształki, które zbieramy za zdjęcia i inne dodatki, np. gry. Możemy jednak wykupić premium, dzięki któremu będziemy dostawać więcej kryształków i licytować swopy premium. Nie jest to duży wydatek - ja kupiłam ostatnio premium na pół roku z góry i zapłaciłam 18 zł, więc wychodzi po 3 zł na miesiąc. Jeśli jednak chcemy premium tylko na jeden miesiąc (na przykład gdy spodoba nam się jakiś swop premium i chcemy go wylicytować), można wysłać sms za 5 zł i gotowe :).
Żeby licytować zestawy, trzeba mieć 18 lat i potwierdzić swój profil, jednak nic nie stoi na przeszkodzie aby założyć konto, wstawiać zdjęcia i zbierać kryształki jeszcze przed ukończeniem 18. roku życia :).

Wstawiając zdjęcia musimy pamiętać o tym, żeby dodać ciekawy i przydatny dla innych użytkowniczek opis. Zdjęcie musi coś wnosić do społeczności Dresscloud, np. gdy wstawiamy zdjęcie makijażu należy opisać, jakich kosmetyków użyłyśmy. Gdy opis będzie dobry, nie za krótki, a zdjęcie czytelne i nierozmazane, mamy szansę dostać znaczek "post polecany" od moderacji. Z takim znaczkiem dostajemy również dodatkowe 25 kryształków za zdjęcie, także warto dobrze opisywać zdjęcia. Pokażę Wam kilka moich polecanych zdjęć:




Jak widzicie, opisy mogą być krótkie, 5-6 zdań, lub bardzo długie jak przy moim makijażowym zdjęciu :). Nie można dodawać opisów sugerujących sprzedaż, a dodając link trzeba napisać oprócz niego kilka zdań. Dziennie możemy wstawić 5 zdjęć. Według mnie jest to wystarczająca ilość, szczególnie, że codziennie setki jak nie tysiące Clouders wstawiają zdjęcia i większość czasu (przynajmniej mi) zajmuje oglądanie, komentowanie i klikanie "fajne" innym użytkowniczkom :). Do tego sporo czasu schodzi mi na przejrzenie wątków na forum i niejednokrotnie udzielenie się w temacie. Nie są to jednak typowe anonimowe tematy o bzdurach lub hejty, dziewczyny są miłe i kulturalne, a gdy trafi się jakaś naprawdę uszczypliwa bestyjka, szybko jest degradowana przez resztę :). Czasem też są organizowane różne konkursy, w których możemy brać udział i wygrywać fajne nagrody.

Jak widzicie, Dresscloud to ciekawa stronka typowo dla kobiet. Warto się zarejestrować i dołączyć do naszej społeczności, klikając TU. Mogę Was zapewnić, że to bezpieczna strona, nie ma obaw, czy wygrany SWOP przyjdzie, czy nikt nie wykorzysta Waszych danych, itd. Gdybyście miały jeszcze jakieś pytania odnośnie stronki, piszcie je w komentarzach. Do zobaczenia w następnej notce i (mam nadzieję) na Dresscloud! :)

9 komentarzy:

  1. Ta stronka mnie zachęciła :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam perfumy i szkiełka z Playboya :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-blue-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie korzystałam z tej strony :) Uważam, że hejterzy to mają smutne życie i muszą wyładować swoją frustrację na innych, do tego nie są na tyle odważni, żeby się podpisać... Dobrze, że się nie przejmujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta stronka wygląda na naprawdę fajną, pewnie po sesji zacznę się tam udzielać :)
    Co do hejtów, to cieszę się, że u mnie ich nie ma. Dobrze, że się tym nie przejmujesz, bo nie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stronka, coś już tak kiedyś o niej słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznaję się, że pierwszy raz słyszę o tej stronie ;) Fajny pomysł, zaraz z przyjemnością na nią zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lecę się zarejestrować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna strona :) Kiedyś już o niej słyszałam, ale nazwa mnie zmyliła i nie wiedziałam, że można tam wrzucać np. paznokcie. Chyba się zarejestruję, choć ostatnio założyłam Zszywkę i Stylowych, i jestem niezadowolona :D
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.