sobota, 14 stycznia 2017

143. Niebiesko - białe hybrydy

Hej!
Pokażę Wam dzisiaj hybrydy, jakie nosiłam ostatnio. Do ich zrobienia wykorzystałam nowy lakier Bling. Jeśli chodzi o krycie i nakładanie to spisał się nieźle, aczkolwiek według mnie nie utwardza się pod lampą tak, jak powinien. Nie wiem, czy mimo pięknych kolorów kupię jeszcze kiedyś hybrydy z tej firmy.

 

Hybrydy zrobiłam bez przedłużania. Czekam, aż paznokcie same odrosną ;).
Biała hybryda to Artlak. Niebieskie diamenciki są z karuzeli ozdób, a srebrny sypki brokat z Born Pretty Store.




Jak widzicie, niebieski lakier ma ciekawe metaliczne wykończenie i ładny odcień. Szkoda tylko, że słabo się utwardza mimo cienkiej warstwy, a po wyjęciu spod lampy jest jakiś taki miękki, ale nie płynny. Po ściągnięciu przypomina zwykły lakier. A Wy, co sądzicie o hybrydach z firmy Bling? Miałyście z nimi styczność? Chętnie poznam Waszą opinię :).

9 komentarzy:

  1. ładne mani :)
    mam 3 hybrydy Bling, jedną w złotej buteleczce i dwie w czerwonej. Jak dla mnie utwardzają się całkiem dobrze, choć potrzebuję 3 warstw do dobrego krycia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne :-) co masz na myśli mówiąc że nie utwardza się jak powinien? Mam dwa kolory i jak dla mnie nic takiego się nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne odcienie błękitu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Może akurat taki kolor z tej firmy potrzebuje dłuższego trzymania pod lampą?
    Odcień lakieru jest śliczny ;) Zdobienie na czwartym paznokciu również mi się podoba :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  6. Blingów nie znam, a ten ma cudny kolor.
    Jaką masz lampę?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.