piątek, 21 kwietnia 2017

150. Czarno - białe hybrydy

Hej!
Tak jak mówiłam, ostatnio nosiłam prawie wyłącznie hybrydy. W tej notce pokażę Wam czarno - białe hybrydy ze srebrnymi brokatowymi elementami.


  
Do mojego manicure użyłam białego i czarnego lakieru hybrydowego Artlak, srebrnego brokatu z lekko holograficznymi drobinkami oraz srebrnych ćwieków z zestawu z Born Pretty Store :). 




Zrobiłam je na moich naturalnych paznokciach, bez przedłużania. Srebrne wzorki wykonałam szpiczastą częścią patyczka do odsuwania skórek :).

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam mix bieli i czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ściągają się lakiery tej firmy? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny dobrze odchodzi w acetonie, biały trzeba najpierw lekko potraktować polerką po wierzchu, bo dosyć mocno się trzyma ;)

      Usuń
  3. ciekawe zdobienie, ładnie to wyszło ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pazurki w wersji black&white ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie :* Podoba mi się taki motyw ;)

    http://reggae-karolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny ten czarny kolor, ja też lubię hybrydy, ale bardzo zniszczyły moją płytkę :(
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie Ci wyszło to połączenie. Ładny kształt. :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czysta klasyka :) nie miałam żadnego lakieu tej firmy ale hybrydy semilaca noszę praktycznie cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt! Klasyczny i elegancki ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.