wtorek, 13 czerwca 2017

152. Metaliczne z kwiatową naklejką

Hej!
Tyyle czasu nic nie wstawiałam... Teraz aktualnie pracuję, uczę się do sesji i czekam na nową przesyłkę od BPS, więc już niedługo, gdy dostanę paczuszkę (i gdy zdam egzaminy!) będę tu zaglądać częściej :). Dużo czasu poświęcam ostatnio Instagramowi, na który wrzucam zarówno stare jak i nowe zdjęcia z paznokciami w roli głównej.

Zachęcam do obserwacji na IG:  @ewelaina.nails

Dzisiaj pokażę Wam metaliczne paznokcie, które wykonałam lakierem P2 Techno Chrome. Do tego wodna naklejka z kwiatowym wzorem kupiona na Aliexpress i manicure gotowy :)






I jak, podobają się? Uwielbiam wodne naklejki, ponieważ ich aplikacja trwa chwilę a potrafią wyglądać naprawdę efektownie :).
Jeszcze w tym tygodniu pojawi się nowy wpis. Wrzucę tu manicure w neonowych kolorach, który nosiłam ostatnio :).

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie skomponowane pazurki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/moj-sposob-na-kabaretki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudenka! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego typu lakiery z widocznymi pociągnięciami pędzla lubię jedynie jako bazę pod stemple

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.