poniedziałek, 17 lipca 2017

156. Podróżnicze wzorki

Hej!
Dzisiaj chcę Wam pokazać płytkę do stempli z ciekawymi wzorkami. Są to wzorki idealne dla miłośników podróży, a płytka pochodzi oczywiście z Born Pretty Store.




Płytka jest okrągła i jak widzicie ma pełno podróżniczych wzorków: Wieżę Eiffla, London Eye, samolot, pociąg... Można z jej pomocą stworzyć ciekawy wakacyjny manicure. Sygnatura płytki to BP-124 a znajdziecie ją TU. Bez promocji kosztuje $2.99, ale pamiętajcie o kodzie na 10% rabatu: KTSQ10. Wystarczy go wpisać przy zamówieniu i możecie kupić taniej różne akcesoria do paznokci :).
Ze stemplami z płytki zrobiłam dwa zdobienia. Jedno z nich jest typowo marynarskie - wykorzystałam tam stemple z łódką. Drugie na niebiesko - białym tle ma odbity samolot oraz mapę.





I jak, które mani podoba Wam się bardziej? :)


8 komentarzy:

  1. ślicznie wyszły wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te szablony sa super sama mam kilka podobnych :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/gray-top-z-odkrytymi-ramionami.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie wybieram takich wzorów; nie miałabym chyba natchnienia, aby coś z nich stworzyć

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te wzory :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna płytka :) Pierwsze zdobienie chyba bardziej przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie tak srednio zachwycila :). Ale inne wzory na BPS sa piękne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.