wtorek, 5 grudnia 2017

164. Świecące w ciemności

Hej!
Ostatnio dostałam do testów bardzo fajny lakier hybrydowy z Born Pretty Store. Jest to moja pierwsza hybryda, która świeci w ciemności ;).



Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam te buteleczki lakierów BPS - są bardzo eleganckie, do tego szczelne - nawet jak się niefortunnie przewrócą w pojemniku w którym trzymam rzeczy do paznokci to nic się z nimi złego nie dzieje, nie ciekną ;). Buteleczka ma 10 ml lakieru i obecnie kosztuje $4.59. Możecie go kupić TU. Jeśli chcecie mieć go taniej, wystarczy przy zamówieniu wpisać kod: KTSQ10. Do wyboru jest 8 kolorów.
Lakier nie smuży, dobrze się nakłada. Jest bardzo lekki, mogę porównać go do farbek akwarelowych, najlepiej nakładać go na jakiś inny kolor. Ja wybrałam białą bazę (1 warstwa) i na to dwie cieniutkie warstwy tego świecącego w ciemności. Zrobiłam jeszcze kropeczki na szarym kolorze :).



No i tak wygląda na paznokciach, ale przecież nie uwierzycie mi na słowo, że świeci w ciemności, prawda? ;). Dlatego właśnie z pomysłem i pomocą mojego chłopaka (gasił światło, bo miałam za mało rąk :p) nagrałam króciutki filmik, żeby pokazać lakier w całej okazałości!


Nie jest on jakiejś świetnej jakości, ale to, jak lakier świeci widać :).


4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.