niedziela, 10 grudnia 2017

165. Świąteczne

Hej!
Święta już coraz bliżej, więc postanowiłam zrobić pierwszy świąteczny manicure :).


Jest to manicure hybrydowy. Postawiłam na złoto, czerwień i biel. Dodałam złoty oraz czerwony brokat, zrobiłam też złote stempelki. Lakiery hybrydowe to Artlak oraz Allepaznokcie, brokat czerwony pochodzi ze sklepu papierniczego, złoty brokat mam z Aliexpress a złoty lakier to Vipera Polka.


Główną rolę wśród stempli pełni motyw z reniferem. Mam go z nowej płytki, BP-L089, którą możecie kupić na stronie Born Pretty Store.


Płytka ta zawiera kilkanaście motywów ze zwierzętami. Są to motywy geometryczne, dosyć duże, nie nadają się na krótkie paznokcie. Dobrze się odbijają.


Płytkę możecie kupić TU. Aktualnie kosztuje $2.99, ale wpisując kod KTSQ10 możecie mieć ją, jak i cały asortyment działu nails 10% taniej ;).



I jak? Co sądzicie o płytce i o moim manicure? :)


11 komentarzy:

  1. Pazurki wyglądają cudownie :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba Twój manikiur :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płytka średnio mi się podoba, za to czerwony kolor na paznokciach uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna czerwień, lubię takie odcienie^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna płytka, uwielbiam geometryczne zwierzaki na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pretty! This was an incredibly wonderful article. Many thanks for providing these details.

    OdpowiedzUsuń
  7. When someone writes an piece of writing he/she keeps the idea of a user
    in his/her mind that how a user can know it. Thus that's
    why this post is amazing. Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  8. whoah this blog is great i really like reading your posts.
    Stay up the good work! You understand, many people are looking round for this info, you could help them greatly.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.