czwartek, 18 stycznia 2018

166. Zimowe

Hej!
Strasznie długo nic nie pisałam... Miałam dosyć sporo nauki i ciężko było mi znaleźć czas na to, aby wstawić moje mani tutaj. Częściej jestem na Instagramie <-- zapraszam :)

W dzisiejszej notce pokażę Wam paznokcie, które nosiłam jeszcze przed świętami, więc mają zimowe akcenty. Myślę, że te akcenty mimo wszystko pasują na styczniowy post, wystarczy, że spojrzę na piękną śnieżną pogodę za oknem ;)

Pazurki, które Wam dziś pokażę to hybrydy w kolorach pastelowego różu oraz bieli. Biały lakier nałożyłam pędzelkiem z Born Pretty Store.





Pędzelek obecnie kosztuje $2.29. Jeżeli chcecie go nabyć, pamiętajcie o kodzie zniżkowym KTSQ10. Do wyboru są 4 rodzaje, ja wybrałam taki z zaokrąglonym końcem. Jest miękki, idealnie nadaje się do nakładania hybryd.




Cały pędzelek ma 13.5 cm, długość włosia to 7.5 mm. W obudowie ma śliczne kryształki, akurat ten konkretny ma czarne, ale inne znajdziecie w różowej i niebieskiej kolorystyce.
Włosie w przesyłce nie powyginało się, było dobrze zabezpieczone - jak każda rzecz w każdej przesyłce z BPS, jeżeli chodzi o tą firmę nie miałam o co się martwić :).

Tak jak wspomniałam na początku, nakładałam nim biały lakier. Uzyskałam lekko gradientowy efekt, który fajnie pasuje do tego typu delikatnych kolorów.





Taki właśnie efekt można uzyskać tym pędzelkiem :). Nie jest to jedyne jego zastosowanie, śmiało można nim również malować wzorki. Myślę, że warto go kupić!


1 komentarz:

  1. Pekny pedzelek i oby się sprawdzał :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.