poniedziałek, 23 kwietnia 2018

169. Brokat - różowe złoto

Hej!
Dzisiaj pokażę Wam, co ostatnio dostałam od Born Pretty Store :).


W paczuszce znalazł się pyłek, naklejki wodne, nowy lakier hybrydowy oraz diamenciki. Na pierwszy ogień poszedł lakier.


Lakier pochodzi z serii Rose Gold Gel. Wybrałam buteleczkę o pojemności 5 ml. Lakier ten kosztuje $3.39
Wybrałam numer BP-06. Jest to brokat w kolorze różowego złota. Można użyć go na lakier o innym kolorze, lub spróbować pokryć nim cały paznokieć. Ja wybrałam i jedną i drugą opcję: najpierw nałożyłam jedną warstwę jasnoróżowego lakieru, a później nałożyłam dwie warstwy Rose Gold Gel. Efekt możecie zobaczyć poniżej:


Jak widać, uzyskałam efekt kryjący. Lakier ma dużo drobinek, więc dwie warstwy na kolorze bazowym wystarczyły.
Hybryda jest bardzo dobrej jakości, nie ściąga się pod lampą, dobrze się utwardza. Kolor jest identyczny, jak na zdjęciach w aukcji :).




Podoba Wam się ten lakier? Jeśli tak, to pamiętajcie, że po wpisaniu kodu KTSQ10 możecie mieć go 10% taniej!



8 komentarzy:

  1. Lakier bardzo mi się spodobał, daje genialny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dodatki <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/z-motywem-kwiatow.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie to wygląda :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. These sparkles look great! They will decorate any mani!

    OdpowiedzUsuń
  5. It iѕ really a great and heⅼpful piece of information. І'm glad that you simρly shаred this
    useful info with us. Please keep us up to date like this.
    Thanks for sharing.
    you can look here : Hoѡ To Lock Fiⅼes From Scratch

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.