sobota, 5 maja 2018

170. Diamencikowe

Hej!
Dziś pokażę Wam świetne i niedrogie diamenciki do paznokci :). Można je wtapiać w hybrydę jak i w zwykły lakier. Są idealne dla każdej paznokciomaniaczki! :D


Pudełeczko zawiera aż 12 kolorów diamencików, a kosztuje tylko $2.79! To około 10 zł po aktualnym kursie dolara. Do wyboru są trzy wzory, ja wzięłam #1, bo najbardziej mi się spodobały te kolory. Możecie kupić te diamenciki na Born Pretty Store, a dokładniej TU.



Wybierając kryształki kierowałam się tym, jak często mi się przydadzą. Stwierdziłam, że te kolory będą idealne, bo pasują do większości moich lakierów. Są tu dwa odcienie niebieskiego, który tak kocham na paznokciach :D. Do tego srebrne, białe, beżowe, jasnoróżowe... Takie przydadzą się do wielu delikatnych stylizacji jako błyszczący akcent. No i czarne kameleonki - one dodadzą każdej stylizacji charakteru!

Na pierwszy ogień poszły beżowe, czyli numer 1. na pudełeczku. Wykorzystałam je do delikatnej, nudziakowo - brązowo - białej stylizacji. Prezentują się tak:


Widzicie, jak diamenciki cudnie błyszczą w słońcu? :)



Beżowy oraz brązowy żel - Canni, nr 630, 631 (Aliexpress)
Biały lakier hybrydowy - NTN nr 19 (Allepaznokcie)
Diamenciki - Born Pretty Store

Diamenciki nosiłam długi czas, nie poodpadały, nie pościerały się. Jak dla mnie spisują się świetnie :). Jeśli Wam się podobają, to pamiętajcie o kodzie zniżkowym 10% na cały dział "nails" KTSQ10 


4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.