czwartek, 31 maja 2018

171. Naklejki wodne

Hej!
Dziś pokażę Wam świetne naklejki wodne z Born Pretty Store.



Naklejki kosztują aktualnie $1.29 (wpisując kod KTSQ10 można kupić je 10% taniej!). Na aukcji jest do wyboru kilka wzorów, ja wybrałam wzór #2. Są na nich króliki oraz różne a'la diamencikowe czy ornamentowe wzory. Są to naklejki wodne - kalkomanie :). Można je kupić TU.

Jesteście ciekawe, jakie mani stworzyłam z ich pomocą? Odpowiedź jest prosta: niebieskie!


Niebieski lakier - Artlak (Allegro, nie pamiętam jaki to numer, a na buteleczce się starł)
Biały lakier - NTN nr 19 (Allepaznokcie)
Diamenciki - Born Pretty Store
Effect Unicorn Flakes - Born Pretty Store

I jak, co sądzicie? Lubicie naklejki wodne? :)


2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.