czwartek, 31 maja 2018

172. Paznokcie - różowe złoto

Hej, to już drugi wpis dzisiaj ;)
Dawno nic nie wstawiałam, więc trzeba nadrobić!

W tej notce zobaczycie "efekt różowego złota" - pyłek do wtarcia w hybrydę. Daje piękny metaliczny efekt i można go znaleźć na Born Pretty Store, a dokładniej TU.


Pyłek jest świetny, bardzo efektowny. Do wyboru są 3 rozmiary opakowania. Najmniejsze mieszczące 0.1 g pyłku kosztuje $1.39 i wystarczy według mnie spokojnie na wszystkie paznokcie u obydwu dłoni, dwa razy :D.

Robiąc mój manicure wtarłam go w czarną hybrydę, efekt możecie zobaczyć poniżej:


Czarny lakier - Artlak
Biały lakier - NTN nr 19 (Allepaznokcie)
Malwowy lakier - Gelfavor nr 2508 (Aliexpress)

Pamiętajcie o kodzie -10% na BPS - wystarczy wpisać "KTSQ10"!


2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.