niedziela, 5 sierpnia 2018

174. Wakacyjne neonowe

Hejka!
Co tam u Was? Ja wczoraj wróciłam z Rewala - w tym roku postawiliśmy na Bałtyk ;). Pogoda była piękna - słońce smażyło, woda ciepła, aż nie chciało się wracać do domu!

Oczywiście nie mogło też zabraknąć wakacyjnego manicure :). Teraz moje pazurki odpoczywają
od hybryd, a więc zrobiłam zdobienie zwykłymi lakierami. Pomogł mi w tym naklejki wodne
od Born Pretty Store:


Jak widzicie, w zestawie są dwa wzory. Wielki plus za cenę - tylko $1.29 za obydwa arkusze (a z kodem KTSQ10 jeszcze 10% mniej, polecam!) . Do wyboru jest kilka wzorków i wszystkie w letniej tematyce. Możecie wybrać je TU. Po wielu przemyśleniach i z pomocą mojego chłopaka wybrałam wzory, które widzicie, czyli #6 :). Znajdują się tu liście, kwiaty, flamingi, kraby czy syrenki. Na pewno jeszcze nie jeden mani z ich wykorzystaniem przede mną, na pierwszy ogień poszły liście i kwiaty z arkusza M-598:


Przykleiłam je na neonowe paznokcie. Lakiery, których użyłam mam już bardzo długo a nadal są w świetnym stanie ;). Jest to Lovely Butterfly Colors nr 2 oraz Lovely Exotic Color nr 1 :).





Co sądzicie, dziewczyny? Lubicie mieć takie neonowe kolory na paznokciach? Chcecie zobaczyć resztę naklejek w stylizacjach? :)


6 komentarzy:

  1. Mi takie naklejki średnio podobają się na paznokciach :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/jeansowa-spodnica-z-guzikami.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te z flamingami :D Idealne na wakacje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne naklejki, zwłaszcza flamingi ;

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokcie, a naklejki urocze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.