piątek, 16 października 2020

178. Bardzo dawno mnie tu nie było...

 Cześć! Nie było mnie tu ponad dwa lata! 

Ostatnio cały paznokciowy czas poświęcam na Instagram: INSTA


Na prośbę Born Pretty wstawiam post też tutaj. Wznowiłam współpracę i wybrałam nową paczkę do testów:




Na pierwszy ogień poszedł lakier hybrydowy. 

Namalowałam sowę, aby dopełnić stylizacji. Jakże mogłoby zabraknąć sowich paznokci jesienią?🍁

Testowany produkt to lakier z bardzo drobnym, niebieskim brokatem. Na początku myślałam, że kropeczki będą czarne, ale zaskoczyłam się - pozytywnie! Dzięki tym drobinkom lakier wygląda oryginalnie 😍. Chciałam pokazać, jak wygląda w macie i w błysku, dlatego na dwóch paznokciach użyłam topu błyszczącego i matowego 😊. Które wykończenie lepsze? 




Użyty lakier: Born Pretty Color Coat, nr 074 Dignified
ID: #49180

Pamiętajcie o kodzie KTSQ10, który daje 10% zniżki na produkty w BPS ☺️. 






3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.