piątek, 23 października 2020

179. Chrome mirror nails

Hej! Musiałam skrócić paznokcie przez okropne zadarcie jednego z nich, więc dziś pokażę Wam metaliczne króciaki i (prawie, oprócz kciuka) zagojone skórki 😅. Tym razem przedmiotem współpracy jest widoczny na zdjęciu pyłek z Born Pretty Store, wtarty w lakier hybrydowy. Link do pyłku: KLIK



Zazwyczaj robię wzorki, a tym razem zostawiłam sam pyłek, więc już macie wyobrażenie, jak bardzo podoba mi się efekt ✨. Pyłek jest bardzo wydajny: już odrobina nabrana na końcówkę aplikatora wystarcza na pokrycie całego paznokcia (zakładając, że jest on tak krótki, jak moje obecnie). Do wyboru są aż 32 kolory, ja wybrałam ciemniejsze srebro, nr 05. Podobają się Wam takie pyłki? ☺️





ID produktu: #49523

Kolor: 05

Cena: aktualnie $1.99, ale po wpisaniu kodu: KTSQ10, możecie mieć cały asortyment 10% taniej




2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.