sobota, 14 lutego 2015

29. Walentynki!


Hej!
Dzisiaj mam dla Was manicure na Walentynki - tym razem typowy, w różach i czerwieniach :).
Szczerze mówiąc, to manicure powinien być bardziej urodzinowy, ponieważ dzisiaj kończę 19 lat, no ale jest serduszkowo - walentynkowy :D.
Użyłam jako bazę bladoróżowego metalicznego lakieru LeMax. Do tego biel Lovely Classic i czerwień Paola. Serduszka i kropki zrobiłam różowym lakierem Essence a kreseczki srebrnym piaskowym lakierem Lovely.




I jak, podobają się? :)
Jak widzicie, mój paznokieć na kciuku ucierpiał :(. Jest krótki, zadarł się w pracy i złamał dwa tygodnie później jak otwierałam torebkę... Jak dobrze, że mam jeszcze 2 stylizacje paznokci w zanadrzu, pojawią się w przyszłym tygodniu i mam nadzieję, że do kolejnych postów chociaż trochę mi podrośnie.

Zachęcam do konkursu! Czas jeszcze tylko do jutra do północy!






14 komentarzy:

  1. Ale śliczne, zainspirowałaś mnie do zrobienia podobnych <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, w takim razie zrób podobne a ja czekam na zdjęcia u Ciebie na blogu :)

      Usuń
  2. Jejciu, jakie piękne... Mi by pewnie taki nie wyszedł, ale spróbuje po prostu się Twoim zainspirować i zrobić w prostszej wersji. x'd
    Pozdrawiam, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne pazurki ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wzroki, sama kiedyś próbowałam takie zrobić więc wiem, ile przy tym jest pracy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdobienie. Dziękuję za miły komentarz. Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne! :)

    i wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze wszystkiego najlepszego i carpe diem póki massz taaaaak mało lat:) a po drugie bardzo fajnie Ci wyszło to mani, powiedziałabym wręcz, że uroczo:) pozdrówka www.sistersnails1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najwspanialszego z okazji minionych urodzin! 💜
    Również obserwuję i pozdrawiam :)
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne! Spełnienia marzeń :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie to wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne paznokcie ;) ktoś tu ma talent :))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne, bardzo oryginalne :)
    Sto lat! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.