niedziela, 26 listopada 2017

163. Kosmiczne paznokcie

Hej!
Dziś pokażę Wam płytkę do stempli z Born Pretty Store z pięknymi wzorami w kosmicznym stylu :)



Płytka ma sygnaturę BP-170. Ma wiele ciekawych wzorów, znajdziemy na niej planety, statki kosmiczne, gwiazdki... Można naprawdę wiele za jej pomocą stworzyć :). Aktualnie kosztuje niewiele, bo $1.59, ale pamiętajcie o kodzie rabatowym KTSQ10 - po jego wpisaniu cały dział "nails" jest dla Was 10% taniej!

Do manicure użyłam niebieskiej hybrydy Bling oraz kilku innych kolorów, którymi zrobiłam "maziaje" na wierzchu :). Użyłam również płatków jednorożcowych, które widzieliście TU. Na ciemnych kolorach pięknie mienią się na złoto! Stemple najpierw odbiłam na szaro-biało, później poprawiłam je metalicznym błękitem, bo były słabo widoczne. Wrzucam obydwie wersje:




Przepraszam za jakość zdjęć, straszny "kurz" się wytworzył przez te okropne ciemności za oknem :(.
Mam nadzieję jednak, że płytka mimo to Wam się podoba!


5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zachwyciła mnie ta płytka. Moze dlatego, że preferuje inny typ wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej wybieram płytki z kwiatowymi lub geometrycznymi wzorami, bo wiem , że takie będę często używać

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe wzory :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to motywuje mnie do dalszego pisania. Zawsze staram się odwdzięczyć :). Jeśli jednak masz zamiar pisać nic nie wnoszące jadowite komentarze, to lepiej nie pisz nic.

Chętnie wezmę udział, jeśli nominujesz mnie do jakiegoś projektu paznokciowego, jednak nie bawię się w LBA czy inne TAGowe zabawy.